GIBANJE ZA ZDRAVJE, ZDRAVJE ZA ŽIVLJENJE!

Nikoli ni prepozno, da se odločite za vadbo, ki vam lahko odpravi bolečino, izboljša telesno kondicijo, poveča moč, izboljša držo in postavo. Večurno sedenje ali delo v prisiljeni drži z leti pusti posledice na telesu, ki se velikokrat sprevržejo v težave in se mnogokrat stopnjujejo v različne oblike bolečine.

Strokovni nadzor za pravilno izvajanje vadbe je dandanes ključnega pomena. Kvalitetno gibanje bo tako kmalu obrodilo sadove, kar boste opazili pri vašem počutju.

URNIK

Ura / Dan Ponedeljek Torek Sreda Četrtek Petek
18:00
19:00 NADALJEVALNA VADBA OSNOVNA VADBA NADALJEVALNA VADBA OSNOVNA VADBA
20:00
21:00

 

*potrebna predhodna prijava na 041804770 ali info@nanogestjaso.si

SKUPINSKE VADBE

OSNOVNA VADBA je vadba v manjši skupini, ki vključuje preproste gibalne elemente, krepitvene vaje za celo telo s poudarkom na pravilni izvedbi, vaje z lastno težo in vaje za kontrolo telesa.

Poteka vsak torek  in četrtek od 19.00 do 20.00 ure v prostorih fizioterapije Na noge s Tjašo, Diagnostični center Šentjur.

 

hrbtenica         DSC_0796

 

NADALJEVALNA VADBA je vadba v manjši skupini, namenjena tistim, ki si želite večjega izziva za svoje telo. Vadba vključuje specifične vaje za celotno telo, pri katerih je poudarek na stabilizaciji trupa, povečanju gibljivosti celega telesa in izboljšanju koordinacije ter ravnotežja. Za popestritev in dinamičnost pa so vključeni različni pripomočki kot so: mala in velika žoga, valj (roller), TRX trakovi, polžoga (bossu), ravnotežne blazine, itd.

Poteka vsak ponedeljek in sredo od 19.00 do 20.00 ure v prostorih fizioterapije Na noge s Tjašo, Diagnostični center Šentjur.

*Pogoj za pristop k vadbi je ena individualna vadba, v kateri vam fizioterapevt predstavi koncept vadbe, pregleda vašo telesno držo in telesno pripravljenost.

VADBA ZA NOSEČNICE

Z redno in pravilno telesno dejavnostjo ugodno vplivamo na nosečnico in na zdrav razvoj ploda.

DA

Koristi telesne aktivnosti v nosečnosti:

– vzdržuje telesno pripravljenost (srčno-žilnega, dihalnega in mišično-skeletnega sistema);

– nadzoruje naraščanje telesne teže;

– zmanjšuje nosečniške težave (bolečine v medeničnem obroču ali ledvenem delu hrbtenice, bolečine v predelu spodnjih reber, bolečine v trtici, krčne žile, čezmeren razmik trebušnih mišic, krče v nogah, otekanje, tesnobo, nespečnost);

– pomaga zniževati krvni sladkor;

– preprečuje zaprtost;

– preprečuje nastanek urinske inkontinence med nosečnostjo ali po njej;

– pripomore k hitrejšemu okrevanju po porodu.

Kako je vadba sestavljena?

Uvodni oziroma pripravljalni del traja le nekaj minut za seznanitev nosečnice o pomembnosti dobre drže, pomenu pitja vode, primerni obutvi, merjenju srčnega utripa, dihanju in poslušanju lastnega telesa. Ogrevanje traja 8 – 10 minut ob glasbeni spremljavi.  Poleg ogrevanja ta del vsebuje tudi dinamično raztezanje. Aerobni del predstavlja glavni del vadbe. Traja najdlje časa in sicer 20 minut. Vsebuje različne gibalne vzorce, ki se izvajajo predvsem stoje. Krepilne vaje za vsako mišično skupino v ustreznih in raznovrstnih položajih. Posebej velika pozornost se posveča pravilni tehniki dihanja. Vaje za mišice medeničnega dna, ki spadajo med pomembnejše mišice v nosečnosti. Raztezanje mišic, ki so bile vključene v aerobnem in krepitvenem delu. Relaksacija s katero želimo pozitivno vplivati na telo in duha.

Pred vključitvijo na vadbo za nosečnice je potrebno opraviti razgovor in individualno vadbeno uro z voditeljico.

danijel   danije    unnamed

CENIK

OSNOVNA ali NADALJEVALNA VADBA

  • En obisk – 12€
  • Mesečna karta – 30€*
  • Individualna vadba – 25€

VADBA ZA NOSEČNICE

  • En obisk – 12€
  • Štirje obiski – 36€*
  • Individualna vadba – 25€

*Veljavnost mesečne karte od prvega do zadnjega v mesecu. 

Pridružujemo si pravico do spremembe urnika.

Minimalno število na vadbi so trije vadeči, v kolikor na termin ni dovolj prijavljenih vadba odpade.